środa, 28 maja 2014

Z archiwum Flickra, część XCIII

Jako mała dziewczynka zupełnie nie interesowałam się modą. Nie pamiętam, żebym przymierzała napotkane szpilki czy lubiła nosić sukienki. Z pewnością nienawidziłam rajstop, zwłaszcza tych grubych, które wciskali na mnie rodzice. Zresztą myśl o takich "dorosłych" rajstopach była równie straszna - one gryzły. Na rozpoczęcie szkoły poszłam w adidasach, na komunię cudem znalazłyśmy z Mamą nielakierowane buty, lakierki wydawały mi się prawdziwym koszmarem. Nosiłam głównie spodnie, do tego jakąkolwiek koszulkę czy bluzę. W liceum zaczęłam powoli przekonywać się do sukienek i spódnic, zwłaszcza że taka odmiana mojego stroju spotykała się z wieloma komplementami. Byłam jednak fanką stylu hippie, więc królowały w mojej szafie dzwony i bluzki z rozkloszowanymi rękawami. Zimą nosiłam glany, w inne pory roku trampki. Kiedy poszłam na studia, odkryłam Forum Moda i prezentowane tam przez dziewczyny stylizacje. Odważyłam się nawet wysłać coś własnego, ale zostałam skrytykowana i zrezygnowałam z dalszych prób. Ciągle jednak szukałam nowych inspiracji i w ten sposób odkryłam grupę Wardrobe Remix na Flickrze, która była wtedy u szczytu popularności. Ponieważ byłam zbyt nieśmiała, żeby dodać własne zdjęcia do grupy, na początku wrzucałam je tylko na swoje konto na Flickrze. Teraz najciekawsze z nich prezentuję w cyklu "Z archiwum Flickra". Po paru miesiącach, 28 maja 2008 roku, zdarzyło się jednak coś zupełnie niespodziewanego, co sprawiło, że przez kolejne 3 lata niemal codziennie dodawałam swoje stroje do Wardrobe Remix i pewnie robiłabym to do tej pory, gdyby nie wyjazd mojego Narzeczonego. Otóż moje zdjęcie skomentowała Piksi. Napisała, że podoba jej się strój i że powinnam dołączyć do grupy. A czemu to takie wielkie wydarzenie? Tym, którzy nie pamiętają (lub nie wiedzą), mogę tylko wspomnieć, że Piksi, studentka weterynarii z Helsinek, była w tamtych czasach inspiracją chyba dla wszystkich dziewczyn zainteresowanych modą, jej stroje były kopiowane i wszyscy chcieli koniecznie kupić czarną spódnicę z wysokim stanem marki Numph, którą nosiła Piksi (o, taką!).






Brak komentarzy :

Prześlij komentarz