piątek, 7 lutego 2014

Madika śmiga w ciuchach Biga!

Dobiega końca trzymiesięczny okres, kiedy byłam stylistką w sklepie Biga Styl. Na podsumowania przyjdzie jeszcze zapewne czas, a teraz chciałabym zaprezentować stylizację, która weźmie udział w II edycji konkursu "Zostań stylistką Biga" (więcej informacji o konkursie i samej sieci sklepów możesz znaleźć na stronie internetowej www.bigastyl.pl).




Oprócz możliwości stworzenia stylizacji nagrodą w tym etapie były bony do wykorzystania w sklepie Biga, dzięki czemu moja garderoba wzbogaciła się o kilka fajnych rzeczy. Miałam spory dylemat, co wybrać do II edycji, ponieważ nie chciałam powtarzać strojów, w których spędziłam najważniejsze ostatnio okazje, czyli Wigilię i moje urodziny. Ostatecznie zdecydowałam się na kurtkę kupioną w grudniu i sukienkę ze stycznia. 
Sukienka wpadła mi w oko od razu. Uszyta jest z dość grubego materiału i ma dłuższe rękawy, dzięki czemu świetnie sprawdza się w zimie. Połączenie beżu i fuksji jest przepiękne, szczególnie że kolory łączą się dość nietypowo, nie dzielą całości na bluzkę i spódnicę. Sukienka ma także ciekawy krój, przód odcięty jest wyżej - pod biustem, natomiast z tyłu podkreślona została talia. Dodatkowym smaczkiem jest zamek biegnący przez całe plecy, a dziewczęcego uroku dodają plisy.
Kurtka to jedno z moich spełnionych marzeń. Mam brązową skórzaną kurtkę z kapturem, jest idealnym ciuchem na wszelkie wyjazdy, wycieczki, chłodniejsze dni z ryzykiem deszczu. Niestety nie nadaje się ona do bardziej kobiecych strojów. Potrzebowałam więc czegoś innego, może ramoneski, najchętniej w jakimś innym kolorze niż czarny czy brązowy (no dobra, czarna nie byłaby taka zła). Ta, którą kupiłam, jest niemal idealna. Wyrazisty, piękny odcień, ciekawe zapięcie (niestety na żadnym ze zdjęć nie zostało uchwycone), ładna podszewka w takie jakby orientalne wzory. 




Zastanawiałam się nad dodatkami, które pasowałyby do bohaterów stroju, a jednocześnie ich nie przyćmiły. Najlepsze wydały mi się rzeczy w podobnych odcieniach. Rajstopy, buty, pierścionek, torebka i opaska odpowiadają kolorem kurtce, kolczyki łączą w sobie róż, czerń i srebro - niemal odwzorowują barwy sukienki. Łańcuch torebki i złote elementy pierścionka pasują do zamków na sukience i kurtce. A kokardka? No cóż, musiała się pojawić :) Ach, już wiem, pisałam coś chyba o dziewczęcych plisach. ;)








Wysyłam zgłoszenie. Trzymaj za mnie kciuki!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz